Helt underbar

Står helt still idag, kommer inte på en enda sak att skriva om.... I vanliga fall flyger fingrarna runt över tangentbordet. Men inte idag. Kalle står i köket och steker kyckling (som tur är, för jag är så jäkla hungrig) Emelie ska komma hit och äta. Eller eg kommer hon hit för att hon saknade Sebban (jag är inte favoriten för henne längre =) Maten får hon som bonus. Sebban ligger här bakom mig och pratar (eller snarare skriker)  med sakerna på sitt babygym. Vet inte om det kan vara tänder på G för han har varit så extra pipig och gnällig dom senaste dagarna... Återstår att se... Helt underbar är han iaf.  Pratade med folksam förut om försäkringar och så..... Det går ju inte ens att tänka sig att något skulle hända honom. Å skulle det GUD förbjude göra det (varken kan eller vill föreställa mig det eller tänka på det)  Va fan spelar det för roll vad jag har för försäkring,  Händer nåt honom slutar jag också att leva. Utan tvekan!
Han är utan tvivel, det mest underbara som har hänt mig/oss & det går inte att förklara med ord hur fruktansvärt mkt jag älskar honom =)
Det blev ett par rader ändå, massa djupa rader om kärlek men ändå =)

Mika


*världens finaste sebastian under babygymmet*


*Finast*

Kommentarer
Postat av: ahren

Svårt att förstå den kärleken du skriver om men jag hoppas jag får uppleva den sen=)
Hur har din dag varit?
Puss och Kram

Postat av: Sara

Hej Mika! Kul att jag hittade dig här!
Vad söt han är, Sebastian! Grattis!!!

Jag ska fortsätta läsa din blogg...
Hälsa Kalle oxå!

Sara (vi har bott i samma lägenhet... ;)

2007-01-18 @ 21:13:31
URL: http://jade.bilddagboken.se
Postat av: ahren

Hej vännen, svarar på din kommenatar här.
Jag tycker den ser jätte rolig ut så om du hittar ett gåband kan jag köpa den av dig!
Vart var det du köpte den så du?
Hur är det annars, jag behöver inte fråga vad du tycker om snön...hihi
Puss och kram

2007-01-19 @ 11:21:52
URL: http://www.ahren.blogg.se
Postat av: Anna

Sötare unge får man ju leta efter, supersöt!

2007-02-10 @ 14:14:39
URL: http://ananasen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback