Flera barn

Sebban väckte mig imorse, halv nio!!!!! Inte klokt vad killen kan sova. Inser  att Kalle & jag är ganska bortskämda med Sebbans sömn. Antagligen därför vi vill ha flera barn =)
Om Kalle skulle få bestämma så skulle vi nog få ett syskon ganska snart.... Tur att det är jag som har sista ordet i den frågan =) Jag har bestämt (som om man kan bestämma det till hundra) att jag vill ha barn igen Mars-maj 2009. Då är Sebban 2 ½ det är väl helt perfekt!!! (vet ju redan vilken syskonvagn jag ska ha *vagn galen*) Slipper även att vara höggravid under sommaren för det vägrar jag vara!!!!
Vägrar ju egentligen att föda barn igen, men då kan det bli lite svårt att få syskon till Sebastian....
Tåls att fundera på.....



Nya vagnen är beställd oxå...Emmaljunga city cerox 360.... (man hör ju bara på namnet hur snygg den är!!)
Försökte kopiera en bild så jag skulle kunna lägga upp den här. Men det funka inte antingen är jag fruktansvärt oteknisk (fast jag brukar ju kunna *hmm*) eller så går det bara inte... jaja ni får tro på mitt ord när jag säger att den är underbar!!! Är eg inge fel på den vi har nu (förtuom att den är stor och klumpig )
Tröttnade efter 2 månader =) Men ingen som känner mig blev speciellt förvånade =) Älskar vagnar och skulle jag har råd skulle jag ha ett par hundra =)



Dagen har vi tillbringat hos C & L även V & H och S & E var där så Sebban fick leka med sina kompisar och jag fick leka med mina =)



Mika

Kommentarer
Postat av: ahren

Jag tror att jag äter upp honom, så söt!
Det är kalas att du bloggar =)
Så var det vecka 6 vagnen kommer?! Då måste jag få ta en sväng med den gamla innan ni säljer den..hihi.
Puss och kram

Postat av: ahren

Svar på din kommentar: jag ska lagga ut en bild på dom när dom är klara. Gissar att det blir imorgon för jag målar dom två ggr. Puss

2007-01-09 @ 22:00:29
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Anonym

vad härligt med fler bran=) ska du vänta li Linda då lr???? hihihihihihihhi!
härligt med sån sovmorgon då satt jag i skolan och hade lektion i fulla muggar=)
ha det böäst!

2007-01-10 @ 15:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback