Auktion på tradera

Japp, jag har också trillat dit. Jag har blvit en "tradera nörd".... Från första sekund så var jag helt fast i det!
Kan bara inte sluta! Tyvärr köper jag mer än jag säljer =) Hittar alltid nåt roligt  så man bara måååste ha!!!
Första gången jag var inne på tradera tittade jag runt lite i syfte för att lära mig.... Första auktionen jag var inne¨på råkade jag tydligen trycka på "köp nu" knappen. "Grattis du har lagt det vinnande budet säljaren kontaktar dig osv osv" Va????!!! Nej sluta *tryck på ångra knappen ett x antal gånger*  Sorry, budet är bindande! Jaha då har jag allstå precis köpt ett jä*la vykort för 10 kronor..... Var ju inte riktigt min tanke men men =)  Nu har jag iaf lärt mig hur man gör och jag budar inte på nånting jag inte vill ha =)
Har precis lagt ut 5 grejer på auktion så förhoppningsvis kanske man tjänar en slant....
Har dock det vinnande budet på 3 auktioner så än så länge ligger jag minus =)

Alias, ett av kanske tidernas roligaste spel!! Mackan & Lelle var här och spelade spel med mig & Kalle igår kväll. Och jag vred mig av skratt när M skulle förklara sina ord. I ett hysteriskt  tillstånd skrek han ut sina förklaringar medans stackars K försökte förstå vad han menade. L och jag hade fruktansvärt kul när det var killarnas tur och jag behöver väl inte säga vem som vann?? =)

Idag är det 25 års middag/fest så det är väl dags att gå och platta burret nu! =)

Mika
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhah det där spelat är så j*vla kul=) har bara spelat det onykter, men någon gång kankse det kommer nyktert tillsatånd också=)

Postat av: ahren

Tack för kvällen=)

2007-01-13 @ 19:56:38
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Heidi

Värst vad du är ute och partar då. :) Hoppas du får roligt och hoppas du hade roligt förra helgen! :)

Många kramar!

2007-01-13 @ 22:23:18
URL: http://heidin72.blogg.se
Postat av: ahren

Hoppas ni hade det kalas igår och att viltbuffén smakade...Hahahahaa

2007-01-14 @ 12:37:01
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback