vanlig dag

Hur kan det stå så still i huvudet mitt?  Jag som brukar ha hur mkt som helst!
Fick precis världens finaste kille i knät nu. Pappa K är & fixar badvatten för det är dags för S att ta ett bad =) Han älskar att bada! Sprattlar som en liten fisk & skrattar så han kiknar. Helt underbart att se =)
Fick ett mejl precis oxå, Köparen av pop pyjamasen har satt in pengar så nu kan jag skicka iväg den & käna mig lite rikare oxå. har satt ut ett pat lundmyr nappar. Helt sjukt vad folk budar på dom, är redan uppe i över 60 kr & autkionen håller på tills på lördag =)
Ska ta & hoppa in i duschen nu medans S badar (åhh vad jag älskar att ha 2 badrum!!) sen bär det iväg till mitt jobb för att hälsa på! Efter det blir det Nancy´s sallad med mamma =)

Mika

 S på babysim

Kommentarer
Postat av: ahren

Tant Linda vill ha bilder på gossebarnen. Har ni tagit några på simningen?
Kraaaam

Postat av: Fliickan

Åh vilken söt bild!

2007-02-06 @ 18:13:54
URL: http://fliickans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback