Lista igen....

                         vinter vinter... tänk om det kunde bli vår.....


  Bilderna är från google....




Vilken svordom använder du mest?
fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
7,30Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej, varför?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Japp, hatar att vara med på kort
Vilken var den senaste filmen du såg?
In to the blue
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mkt jag vann… ett hus eller nya bröst
Har någon någonsin kallat dig lat?
Japp X antal gånger
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
absolut Schlager
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
vanlig
men det måste vara blå (mini funkar)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej men förra
Vad åt du till middag?
Har inte ätit middag än
Använder du huvtröjor?
Ibland
Kan du vissla?
Inte speciellt bra =)
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
nope
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg och dalbanan
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
haha, det gör dom säkert… å jag pratar om dom =)
Tittade du på tecknat när du var liten?
Älskade & älskar tecknat
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej inte speciellt
Vilken film kan du alla replikerna till?
Dirty Dancing, inte alla kanske men nästan =)
Äger du några band T-shirts?
nej, dom har jag slängt =)
När flög du senast?
Det var länge senLäser du för skojs skull?
JappPratar du några andra språk?
andra språk? Förutom svenska?, Engelska, teckenspråk (glömt det mesta) & rövarspråk
Har du gråtit offentligt?
Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär
Vilka gör du, önskningar eller planer?
en gång till??
Försöker du alltid lära dig nya saker?
nej
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
vill men vågar inte tatuera mig
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Utan tvekan, JA
Kan du kasta macka?
nej
Har du någonsin varit på Jamaica?
nope
Vad har du med dig in på bion?
det jag hade utanför bion
Vem är din favoritlärare?
Måste nog säga Marie som vi hade i mellanstadiet Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Beror på hur många å var dom sitter
Gillar du att flyga flygplan?
Nej
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet
När sov du senast på golvet?
sov under ett biljardbord när jag var 15
Gillar du din boendesituation?
nja, lägenheten är fin men vill ha en bostadsrätt eller hus….Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
minst 6 gärna fler
Äter du frukost dagligen?
ja
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
inte varje dag
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
var länge sen jag hade lektioner
Vilken är din favoritfrukt?
banan
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, men borde väl bry mig
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
24
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
nope
Tror du på liv på andra planeter?
ja
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Oj, det kan jag inte komma på…
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man
Vad var det sista du åt?
Japan mix
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
visst =)
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma bestämde när hon var liten att när hon skulle få en dotter som skulle heta Michaela men bara kallas Mika
Gillar du senap?
nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Why me
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
aldrig
Sover du på sida, mage eller rygg?
vet inte men jag somnar på sidan
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
-----
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nope men massor från tradera =)
Tycker du om att krama folk?
Beror på vilka dom är
Skulle du säga att du är trendig?
Nope
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Nej tack,
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Har aldrig sett Star Wars
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
Beror på situationen
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Flera
Tycker du att du är attraktiv?
Inte speciellt
Vad är du allergisk mot?
Jordnötter, hästar (vet ej hur… har aldrig varit nära en häst…)
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
nope
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Mikael

Kommentarer
Postat av: majjssan

hihi läste dina svar jag skulle också hetat mikel om jag blev en kille =) hahahah är våra mammor lika lr???? ha det kram

Postat av: ahren

ÅÅ, jag älskar Japan mix!

2007-02-25 @ 21:07:16
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Linda (Fru Giorgio)

Mikael verkar vara ett populärt alt. Det skulle jag oxå heta om jag var kille:-D

2007-03-01 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback