inväntar vinterkräkan....

Sitter här & väntar på att börja kräkas.... Nope inte lika korkat som det låter.... Verkar som vinter kräksjukan härjar i min närhet. Madde blev smittad av sin kombo igår. J spydde hela fredagen.... Madde var hur pigg som helst igår fram till vid 8 på kvällen då börja hon spy... Hm... hur stor chans har jag att jag klarat mig? Inte så stor?? (måtte jag slippa!!!) Så nu sitter jag å invänta vinterkräksjukan... mår inte illa överhuvudtaget, huvudvärk å lite feber men inga kräkningar alls....
Så håll tummarna för mig att jag klara mig! Vill ju så gärna pussa på min lilla (& stora iofs) pojke igen!
Håller mig borta från honom (dom) vill ju inte smitta.....

Mika

melodifestivalens katastrofala utgån pratar vi om en anna gång....

Kommentarer
Postat av: ahren

Tack=)
Ja Sofie är hemma några dagara ni för att gå på jobbintervjuer. Så hon ville att vi skulle gå ut alla tjejer.
Usch, bara inte Marcus hann få lite smitta av dig men så snabba är "dom" nog inte=)
Smittfria kramar

Postat av: Heidi

Halloj, hoppas ni sluppit bli sjuka....

Men du, vilken dag kan du träffas nästa vecka, tors el fredag? Jag är annars ledig nu på torsdag oxå...

Kram, Heidi

2007-02-19 @ 22:33:47
URL: http://heidin72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback