Fredag

Dagarna dom går å går, efter varandra.... Måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag å söndag.... Torsdag försvann... Torsdag torsdag kom tillbaks annars fattas det en dag... Tack ska du ha....
Jag vet ju att det här är en sång som vi sjunger på dagis, men för er som inte vet det så förstår jag om ni undrar vad det är för skit jag skriver.... Fråga mig inte var den kom ifrån för det kan jag inte svara på... den bara ploppa upp i huvet =) Å den är ju lite passande.... tiden går ju så fort så dagarna tycks ju försvinna....
aja vi lämnar det innan ni får för er att jag "lost it totalt"

Systra min bjöd mig på mat i onsdags... Köttfärssås & Spagetti... skit gott rent ut sagt... Svårt att tänka sig att det är samma tjej som för några år sen ringde mig och frågade hur man gjorde pommesfrits =)
(sorry M =)  Till kaffet kom listorna fram... Jag skojar inte när jag säger att den här tjejen gör listor om att göra listor... Å när hon lämnar ut uppdrag eller fråhar saker är det bara att säga ja absolut det fixar jag =) Hon tycker inte om att fråga 2 ggr =) Hon gillar att ha kontroll helt enkelt... Rolig är hon min underbara syster =)

Mika


Den bästa.....

Kommentarer
Postat av: ahren

Jaha du menar det, har inte provat ännu men jag ska!
Låter kul med kals. Vi ska hem till Lovisa idag, hon fyllde i onsdag.
Har du scanat in bilderna ännu?Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback