Ett par nya bröst tack!

Vill ha nya bröst.... Blev en himla massa bröst prat hemma hos C idag. T har jätte fina (den lilla rundningen  jag såg iaf =)  V verkar lika inne på operation som jag... C är nog ganska sugen hon med....
Kikade lite vad min opertion skulle kosta..... 70 000!! var i helveta ska jag få 70 000 ifrån??!!!  vill ju förminska 2 strl å lyfta dom.... Lyfta dom ganska massa rejält =) vill kunna gå utan bh om jag skulle vilja det.... Skulle kunna tänka mig att operera mig nu.... men vad händer med brösten då om jag ska föda 2 barn till??? hm... kanske smart att vänta tills alla barn är klara..... men då får jag inga nya tuttar förrän jag är typ 30!!!!!! vill ju ha dom nu! snygga runda fasta å helt perfekta!!! Har en bild i huvet av hur dom skulle se ut. Konstigt nog så när jag ser mig själv med mina fina nya bröst så ser hela jag annorlunda ut.... Jag är betydligt mindre hela jag inte bara brösten.... Så jag har nog lagt magen under kniven oxå.....
Tänk om man kunde få vakan upp med ett par nya snygga bröst... Vad enkelt livet skulle vara då... Önska något innan man somna å så när man vakna var önskan uppfylld.... Då gäller det att önska rätt så att man inte vaknar upp å har Pamelas bröst =)

T du kanske vill byta med mig??!!  =) Nä trodde inte det jag heller =)

Hur många av er tjejer är nöjda med era bröst???

Mika


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej vi bor i en trång liten lägenhet, men jag vill flytta till hus NU!!! men jag lär väl få vänta tills vi båda har jobb! då ska jag ha ett stort fint hus=) kram

2007-02-14 @ 07:30:16
Postat av: Amanda

Vem är helt nöjd jämt? Med en graviditet så förändras ju hela kroppen mer el mindre och brösten blir tyvärr inte fastare utan mer som taxöron oavsett om man har små el stora bröst innan.
Med stora så får man ju lätt problem med rygg och då är jag glad över mina små/normala rackare här som nu är större visserligen.
Brösten är ju dock något som är så kvinnligt för oss och viktigt ungerfär som håret kanske.
Men å andra sidan så har man ju fått något stort för det,ett barn så ett par bröst vad är det i slutändan?
Men man kan ju heller inte gå och må dåligt för jämnan över dom två som sitter där fram och hänger?
Det gäller nog att hitta en lösning på bästa sätt men bara för ens egen skull och inte för någon annans. Man ska nog tänka till innan man går igenom en operation,blir jag lyckilgare?
Glöm inte att tyngdlagen går ju neråt..inte uppåt..
Och hallå??!! Att vänta till man blir 30..ja vadå är det någon ålder eller?? hehehe ;-) (kan bero på att jag är där snart) Skoja bara med dig vännen..
Vad gör man av bristningar som man lätt kan få..stora som små..flera eller färre???? Dom vill inte jag ha!! Bort! ;-)

2007-02-15 @ 14:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback