Orättvist

Sebban vakande kvart i 7 imorse... som han alltid gör när Kalle jobbar. På helgerna turas jag å Kalle om att gå upp. Vi kör varann dags principen... Å det är väl sååå konstigt att när det är Kalle som ska gå upp vaknar prinsen 8-8,30.
Å när jag ska gå upp vaknar han 6,30-7. Är det inte konstigt & orättvist??
Jag kla´gar inte på att han vaknar vid 7 jag vet att många har det värre... jag blir bara så fundersam på hur han kan lyckas tajma in sina sovmorgonra så dom kommer på Kalles dagar...

Hörrni, solen & värmen (hyfasd värme iaf) är tillbaka!! Ska ner på stan å träffa V & T. Äta en liten lunch å sen ut i solen =)

Mika

Kommentarer
Postat av: ahren

Det är M morboro.

Du har missat att det blåser stormvindar va=)
Kram

Postat av: Amanda

Sebban tycker av någon annledning att pappa Kalle behöver sova mera..ja orättvisst är det men det är svårt att inte skratta som jag kan tänka mig att Kalle gör va!?

2007-04-12 @ 22:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback