Haha, skämtar du?

Skrev ett inlägg, inge långt å ganska tråkigt men det var iaf ett inlägg... vet inte om jag kom åt nån knapp... texten blev iaf minimal försökte få tillbaka till den normala strl men då försvann texten... suck...

drömde att det var K & jag som vann dom där 101 miljonerna... det var inge skoj att vakna i gamla tråkiga lägenhet å med samma Oopererade bröst... Samma bil å kläder hade vi oxå... fyy så trist....

Underbara sol är tillbaka oxå.... underbart!! Ska till Torekällberget idag, äta lunch & bara njuta av solen


Dagens:
Dag:
Torsdag
Humör: Trött men glad
Kläder: Vinröda/rosa mysbyxor & ljusrosa mys tröja
Frisyr: Lockigt hår (av flätorna) i en slarvig knut
Nagelack: Transparant
Tid: 07,59
Omgivning: Vardagsummet, Sebban & tv:n
Irrationsobjekt: vågen
Tankar: Vad ska jag ta med mig för lunch till berget....
Lyssnar på: melodifetsivalen
Vad ska du göra: Till Torekällberget & käka lunch & sola

Kommentarer
Postat av: Crazypill

japp det är underbart väder idag!

Postat av: Amanda

Mys pys på torekällberget..det är inte helt fel det. :-)

2007-04-26 @ 13:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback