En sån där bra dag igen

Började dagen med lunchträff med mammor på torekällberget. God mat (tog med mig sallad från Nancy´s, så klart!!) Trevligt sällskap & härlig bränna... bättre kan det väl inte bli =)

På kvällen skulle jag &
Lelle träffas hade vi bestämt.... Men vem vill sitta inne i dett underbara väder??
Lämnade Sebban hemma med Kalle & mötte Lelle på stan. In på Barolo bar det av & 1 cider slutade med 3 =)
även Emelie kom ner & fick sitt efterlängtade vin =)
Visst kände jag mig lite skyldig när jag satt där & drack cider på en torsdag.. Å visst sakna jag Sebban....
Men fasen vad skönt det är att komma hemifrån ibland!!

Har tyvärr inga härliga bilder att visa men ni får tro mig när jag säger att såna stunder ibland är livet!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej hopp! Vad synd att jag inte komma på din fest...nån annan gång kanske? Jag & Daniel ska ju ha inflyttningsfest om några veckor. Då vore det ju kul om du kunde komma =) Ha det så bra. Kramelikram.

Postat av: Anja

Skönt att höra att njutningen var på topp! :)
Man behöver få ha "självisk" tid oxå *nickar* :)
Haha, på tal om festen imorrn.. jag vette faan om ja ska dricka nåt asså, vet inte hur kul det känns att dricka o sen åka hem lullig *asg* Men en drink kan jag absolut ta!
När ska jag komma dååå?
Pusselipusstuss!

2007-04-27 @ 14:01:43
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: ahren

Tack vännen för igår!

2007-04-27 @ 14:55:04
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Fia

dem ringde idag från MeterFilm, om Identitet.. hon ville bara kolla att jag kunde alla inspelningsdagarna.. men dem hade inet bestämt sig till hundra än..så jag sa.."Ok, då ska jag inte ta ut segern i förskott" och hon svara "Nej, men nästan!" Ang top model.. vad satan gör man OM man kommer med?? ok, om man vet att man är i Sverige och åker ut efter en vecka.. men om man ska till t.ex Milano och blir borta 2månader eller nåt!! vad gör man då??? usch, får ångest! Modell grejern är ju något jag verkligen älskar.. men fan skulle du kunna va utan Sebban typ 2månader??

2007-04-27 @ 17:12:17
URL: http://maximilian06.blogg.se
Postat av: Anja

Veeet duuu? *snurrar på mig som en liten flicka* (haha) Jag följer antagligen med ut ikväll :)
Men vad fan ska man ha på sig då..hmm...
När ska jag komma Kika?
CMOKKK!

2007-04-28 @ 11:06:24
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: Amanda

Ahhh låter hel mysigt... Man måste komma hemifrån också..egen tid kan vara viktig ibland..

2007-04-30 @ 11:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback